bmkl yaaa aynı kaderi yaşıyoruz desenize hemde çok zor 🥹🥹 kocam sabahlara kadar çalışıyor tek başıma duruyorum evde görüntülü konuşuyorum ancak ailemle doğumuna gelirim diyor annem ama aramızda 10 saat yol var nerdeyse
Bazen eski neşemi kaybettigimi hissediyorum ama bebeğim bana yaşamak için mutlu olmak için sebep veriyor
🥹 İlk gebeliğim bir yandan heyecanlı ve mutlu diğer yandan yaşım 26 olsa da ruhumun bedenimin yaşımdan büyük olma hissi beni yıpratıyor