temmuzonbir busraltin hamilesiniz tebrik ederim yarın tekrar beta verip değer takibi yapın isterseniz
busraltin Zeyneplemutluluk adetimi geçtim 5-6 gün dün gece cıktı bu sonuc ama testlerde cıkmıyor sağlıksız mı acaba
btl194 busraltin referans dışı gösteriyor günün yakın mı gebelik oluşmuş fakat çok küçük iki gün arayla tekrar baktır beta yı
Zeyneplemutluluk busraltin henüz yeni olduğu için testte çıkmamış olabilir canım. Sağlıksız olanda testte pozitif çıkabilir olumlu düşünün Pazartesi günü tekrar kan verin canım
dilekmom6 busraltin geç döllenme olabilir canm. Çok yeni daha belli ki. Testlerde çıkmaması normal. Kanda çıkması önemli zaten. 2 günde bir test ver artışa bak bakalm.
btl194 busraltin yaa. Geç döllenme ve ya bio kimyasal olabilir inşallah sağlıklı bir gebelik olur canım
Zeyneplemutluluk busraltin baya da geçmiş ama geç döllenme olayı falan olmuşsa ondan kaynaklı testte çıkmamıştır canım. Betanız güzel pozitif sonuçta bir kaç gün sonra yeniden kan verin yükselme durumuna göre doktor size açıklama yapar
Zeyneplemutluluk busraltin onu hiç bilmiyorum canım ben bekleyip 7 haftalıkken gitmiştim doktora kan da o şekilde verdim baya bi yüksekti benimki. Değerlerin nasıl yükselmesi gerektiği hakkında bilgim yok maalesef