Merhaba hanımlar. Geçen ay b12 170 çıktı. Kadın doğum doktorum iğne verecekti ama ben hap istediğim için Apikobal verdi. Dahiliye doktoru kesinlikle önermedi. Şimdi 2. Kutuya geçiyoruz doktorum 1 kutu daha kullanmamı söyledi. İnternette b6 risk şu bu bir sürü şey okudum. Doktoruma güveniyorum ama moralim de bozuldu. Gebelikte bu ilacı kullananlar varsa yazarsa çok memnun olurum.