Kızlar 35 haftalık gebeyım baskılarımdan kaynaklı ve servıks olcum sınırda ılerledıgınden kaynaklı doktor cıger gelıstırıc ıgne yapalım dedı 38. Haftada sezeryan ıstıyorum sızce bu ıgnelerın bı zararı varmı korkuyorum normal dogum hıc ıstemıyorum panık atagım var