igzek ben olsam ne olur ne olmaz diye dört kat müslim battaniye de götürürdüm çünkü hava ne kadar sıcak olursa olsun hastaneler her zaman serin oluyor klima açıyorlar yani siz tedbirinizi alın sıcak olursa örtmezsiniz ama soğuk olursa battaniye aramak zorunda kalırsınız bir de sonuçta bebek daha sıcak yerden çıkıyor benim oğlum 12 Mayıs’ta doğmuştu ilk doğduğu gece üşüdüğü için şekeri düşüyordu ve yoğun bakıma girdi bir süre çünkü dediğim gibi sıcak bir yerden çıkıyor ☺️