Enfeksiyon vardı antibiyotik kullandım yanma ağrı sızı bişi yok idrarın rengide normal ama böyle ipliksi bişi pembemsi gibi idrarda var, acaba kanamam mı var diyorum ama akıntı vs bişey yok peçeteyede gelen bişey yok araştırdım biraz enfeksiyon diyor hormonlardan olabilir diyor yaşayan var mı