blnmyld Kızlar, Böyle çok bilindik isimler harici (ayşe fatma vb) isimler hariç kız bebiş için isim önerir misiniz aklımda ipek var ama daha güzel bir isim bulursam o da olabilirrr 🙈🌸
ARYa143 blnmyld ben ilk kızıma o çok bilinenlerden koydum 😂 Ayşe Rengin 🥰 Şimdi 2. Kızımı bekliyorum bu da Ahsen Neva olack inşallah🤭😍
blnmyld ARYa143 Ahsen ismi de çok hoşuma gidiyor ama kocam istemiyor 😏 Allah bağışlasın evlatlarınızııı 🥰
ARYa143 blnmyld amin canım hepimizinkini de inşallah🌸 🤗 bulunur dert etme, bazen son dk da akla geliyor 😁
decembermum blnmyld ben de çok seviyorum galiba üçüncü de kız tüm güzel isşmleri kullandım buna ne ismi vereceğim bilmiyorum 🤣
ARYa143 blnmyld heee şu isimlilerden 🤭😊 o zaman bilemicem, ben ilkinde isimsiz aldım rahatttım o yüzden, şimdi de yine kız olunca herşey hazır zaten bi isimsiz hastane çıkışı daha alırım😂
bemekli8gmailcom blnmyld Benim bi kızım var adı Defne Asel💗🌸Ikinci kızıma hamileyim bilindik isimlerden koycaz 🤗Ümmü Gülsüm❣️insallah saglikla vaktinde kavuşayım🤲🌸 Begendigim isimlerde fikir olsun🤗 Meyra Hafsa Mihra Aksa Aden Lina Berra Aksa Tuana Elbinya
2025anneadayi bemekli8gmailcom isim konusunda kimseye karışmam herkesin kendi kararı ama neden ilk kızınıza modern isim Defne Asel koyup da ikinci kızınıza eski bir isim Ümmü Gülsüm koyuyorsunuz? diğer saydığınız isimler çok güzel bence tekrar bir düşünün. ilerde kızınız ismini severek kullanıcak mı? heryer ayla liya lina olucak kızınız ümmü gülsüm bilemedim.. haddimi aştıysam özür dilerim..
bemekli8gmailcom blnmyld hangi isim içinize siniyorsa o ismi koyun🌸🤗 cennette akan bal ırmağı demek anlamı cok güzel🥰 bereketi temsil ediyor aynı zamanda saglikla vaktinde gelsin de isim konulur🤲❣️