feslegen50  Testlerim bu şekilde alt alta gözüksün diye bu uygulamaya attım doğru sonuçlar da vermiyo zaten döngünün 18.gunundeyim ama hala pik olmadı pcosluyum normal mi devam etmeli miyim testlere
feslegen50 feslegen50 bazı günler iki kere yaptım ozellille 20sinde akıntı ve agrim oldu ama o günler bile koyulaşmadi
dilbenuro Ben bu uygulamayı kullandığım ay hamile kaldım ki zaten testleriniz de düşük seviyede ben cd 19da pik gördüm reglim 24 nisanda bitti ben 6 Mayısta piki yakaladım yapmaya devam et dediğiniz gibi Pcos olduğu için daha geç yumurtlama olması çok normal
dilbenuro feslegen50 evet uygulamada yazıyor ya cd 10 cd 11 gibi tarihlerin üstünde benim pik gördüğüm gün cd19 yazıyordu
feslegen50 dilbenuro hadi inşallah umutlandim şimdi. İlk zamanlar 13 te yapıyordum sabitti sonra 11 de yapın diyenleri gördüm sıvı alımına dikkat ediyorum
dilbenuro Bide sıvı alımına çok dikkat edin ve erken saatte yapıyorsunuz öğleden sonra yapmak doğru sonucu veriyor
dilbenuro Saatlerinizi sabitleyin ben öğlen 14:00da yapıyordum siz gece bile yapmışsınız değerleriniz yüksek olmadığı halde
feslegen50 dilbenuro gece hiç yapmadım işte saati bile yanlış en fazla saat 17 de yapmisligim var o da iki kere falan
dilbenuro feslegen50 ben uygulamaya güveniyorum ve kullandığım ay yani bu ay hamile kaldım tabi uygulama bu testler falan vesile Rabbim isteyince verdi ama dilerim sizde güzel haberler alırsınız