ec691 Yenidoğan bebek ihtiyaçları ilk aşamada kaçar tane alınmalı mesela pamuk, bez, ıslak mendil, deterjan, şampuan, krem, yağ ya da bizim için göğüs pedi vs.bilenler aydınlatabilir mi lütfen🌸
blnmyld ec691 bebişim yeni doğan için 2 paket bez almayı düşünüyorum pamuk da baya almak gerekiyor batırırsa vs diye pamuk ile temizleme yapacaksan stoklayabilirsin uzun zaman kullanacaksın zaten bittikçe alırsın şampuan yağlar için ise ben siveno markasını alacağım deterjan vs hepsini içeren paketini çevremde herkes onu öneriyor ama başlangıçta sadece deterjanı fazla alacağım diğerlerini bebeğime kullandıkça memnun kalırsam alırım çünkü belki yan etki vs yapabilir herkesin bebişi bir değil 🌸
beyzzsenturkkk ec691 göğüs pedi almadım çok kaşıntı yapıyo o ıslaklık ekstra ağrı yapıyo. 8 gündür en çok ıslak mendil bez ve alt açma örtüsü kullanıyorum özellikle de alt açma örtüsü yani kurtarıcım oldu ilk kızımda da çok kullanmıştım. ciltleri kuru oluyo her gün nemlendiriyorum ilk etapta şampuan kullanmıyorum gerek yok su yeterli oluyo su an. bol bol zıbın değiştiriyoruz sadece deterjan da yeterli yumuşatıcı gereksiz. bez olarak da önce prima aldım 30-40 adetli yetmedi 1 paket daha 70li prima aldım 1 numara belki 1 paket daha alabilirim yine 70li elimde 2 paket de 2 numara molfix ve prima var
bsrelif ec691 mustelanın setinden aldım bebek pamuğu e bebekten ıslak mendil molfix izotonik olanından öneriyorlar ama ben bulamadığım için unilever baby aldım. Deterjan dalin aldım ama ilk etapta mustelanınkini kullanırım özellikle konak için özel bir şampuanı vardı onu aldım. Şimdilik 1’er tane aldım hepsinden lazım oldukça yedeklerim
ec691 blnmyld evet bende siveno aldım her şeyden birer tane aldım galiba pamuk ve alt açma örtüsünden bir kaç paket daha lazım😅😅
ec691 beyzzsenturkkk bez için prima düşünüyordum memnun kalmayanlar cokmus cevremde molfixin beyaz paketlisini almıstım birde sleepynin kahverengi paketlisini almayı düşünüyordum primadan memnun musun
blnmyld ec691 Ben pamuk almadım ama alt açma örtüsü e bebekten 2 paket aldım şimdilik yeter bence yetmezse alırız yine 🙈
beyzzsenturkkk ec691 çokkk. ilk kızıma da önce prima sonra 3 yasına kadar molfix kullandım. sleepy bu bebegime de alerji yaptı çok kalitesiz.