selnysgtl
Hiç doğumum olmadı ama dayanilamayacak kadar kötü olsa insanlar 2-3-4. Doğumu yapmazdı diye düşünmeye çalışıyorum. Buradaki kötü tecrübeleri çok baz alma elbetteki altında yatan faktörler herkeste farklı olabilir en başta herkesin acı eşiği, beslenmesi,kas dokusu, yaş faktörü vs vs bunlar farklı onun için sadece tecrübeler ile beraber tavsiye ve tedbirleri sorgulamak iyi gelebilir.🌸