deryaozturkk Normal doğum için ve ya sezeryan ben gecelik almadım pijama takımı aldım hep yanlış mı yaptım elbise almadım valla
twobabymomm deryaozturkk ben de pijama takımı aldım önü düğmeli işimi görmüştü baya nirmal doğum yapmistim
supermommss deryaozturkk hem normal hem sezeryan doğum yaptım üç dogumumda pijama takımı giydım ben rahat ettım