Kızlar selam 39+2 yiz bugün bebişim halâ gelmedi gelecek gibi de durmuyor. Sizler kaçıncı haftanızda doğum yaptınız ne gibi doğum belirtileriniz oldu? Yani benim ara sıra bel ağrısı hafif kasık ağrısı dışında birşey yok uzun zamandır da böyle bir tek bugün aşırı midem yanıyor bu belirti mi bilemiyorum tabi ama. Doğumunuzun başlaması için birşey yaptınız mı yapılabilir mi yani yoruldum artık ve bebeğime kavuşmak istiyorum