melike__41 bmbibdm bu benim bi tanıdığım çatlatma iğnesi yapmış 13 gün önce ben de normal yollarla 8. Günde pozitif görmüştüm
burcu71 Kizlar aşılama yaptırdım bugün 8. Günüm test negatif çıktı normal midir birde aşılama yaptiran varsa belirtileriniz nelerdi ve ne zaman test yaptiniz
melike__41 burcu71 benim kuzenim aşılamanın 11. Günü kan verdi 1.50 çıktı negatif yükselir mi ne olur bilmiyorum