busu1 10 gün yoğun bakımda kaldık. Benimde sütüm 6. Gün geldi üzüntü stres ani şekilde günümden önce doğuma alınmıştım. Haliyle biberon alıştı beni emmedi sütüm de çoğalmadı damla damla durmuyor itiyor birçok yöntem denedim olmuyor. Anne sütü veremedim diye çok üzülüyorum. Sıkıntısız mamayla büyüten var mı ?
burcuo busu1 Kardeşim doğumdan 2 ay sonra kanser tanısı aldı. Mecburen emzirmeyi kesti, şu an kemoterapi alıyor. Mamayla devam ediyorlar. Bebek 5 aylık olmak üzere hiçbir sorun yok. Sağlık olsun, bir şekilde büyüyorlar, kendinizi üzmeyin.
Ziyangillerrr_ busu1 Benim brbeğimde şuan yenidoğan yoğun bakımda 2-3 saatte bir 3 ml süt sağıp götürüyordum hem kendim emziriyorum hem sütü veriyorum. Bugün doktor 10 ml yaptı bebeğim sabah 10.30da çok güzel emdi ama 13.30da emzirmeye gittiğimde maalesef çok hareketsizdi göğsüm ağzında boş boş bekledi yukarı gelip 4 ml süt sağdım ben sağana kadar 10 ml mama vermişler öyle üzülüyorum ki phılıps elektronik göğüs pompam var bir işe yaramadı
melisasak35 busu1 benimde ilk bikaç gün sütüm geldi emdirdim sonra kötü durumlar yaşadım cenaze nedeniyle sütüm bi kesildi bidaha gelmedi mamayla büyüttüm şuan 3 yaşında oğlum sağasağlam hiçbi sorun olmadı çok şükür bende isterdim anne sütü alsın ama şuandada maşallahı var
burcuo Zarifhnm1 Mide kanseri çıktı, taşlı yüzük diye bilinen bir tür. Hamileliğin 6.ayı gibi başlamış, belirtisi yoktu. Daha doğrusu karın ağrısı şikayeti vardı ama hepsi gebelikte doğum sonrası normal şikayetler gibi görüldü. Birkaç ay içinde epey ilerlemiş maalesef.
busu1 Ziyangillerrr_ Kuvözde kalırken de benimki yine mamaydı ama bi saat iyi besleniyorsa diğer saat beslenmiyor uyku ağır basiyordu gün geçtikçe yemeleri duzeliyor
Masal777 Arkadaşlar buğdayı kaynatın içinde az miktar şeker ekleyin sonra içinde ceviz badem aşure gibi ama daha sulu olsun gerçekten işe yarıyor ikl başlarda ben oyile kesilince artirdim ama sonra emmeyi bıraktı ve vermedim 3 aylık akdar verbildim sadece
yesimvera Masal777 o tarz yiyecekler cidden sütü artıyor benim ilk ve sezeryan olmasına rağmen doğuma gitmeden önce ablam komposto yani hoşaf yapmıştı birazsa bilerek tatlı yapmıştı doğumdan sonra doktor yiyip içebilirsin dedikten sonra hastanede bolca içmiştim sütüm gelmişti
Havin49_ busu1 hiç kendini üzme ben üçünüde mamayla besledim ilki 1 haftalıktı başladım. 3 aya kadar emzirdim ama belki 6-7 kere mama 1 kere memeydi 3. Ayda kestim sütten ikizlerim de 2 ay sağımla besledim 3. Ay mamaya geçtik artık gül mama ile devam ediyorlar
busu1 Havin49_ Benim hiç ememedi de hani kısa süre de emse içim rahat edecekti sağlıklı olsunlar da ne diyeyim
Ziyangillerrr_ busu1 Umarım bugün 4. Gününe giriyoruz 2-3 öğün emiyorsa 1 öğün emmiyor zaten emzirdikten sonra sağıp götürdüğüm sütü içiriyor hemşire birde yanında mama takviyesi yapıyor
Havin49_ busu1 benim ikizlerimden biri beni hiç emmedi 2 ay ful sağım diğeri de 40 gün emdi Allah var hep hastane vs derken sütüm kesildi benim biri 20 biri 60 gün küvezde kaldı
burcuo busu1 Amin sağolun. Bebek gayet iyi, annem ilgileniyor çoğunlukla. Kardeşim de henüz 5 kür kemoterapi aldı. Tedavisi devam ediyor, süreç içinde göreceğiz. Her şeyin başı sağlık
busu1 burcuo Öyle kesinlikle Rabbim safi adıyla şifa versin çabucak toparlasın bebeğine kavuşsun yüce mevlam mübarek bayram geldi yüzünüz gülsün inşallah🙏🏻