sakarbirhanim Haftadan bildiriyorum. Gerçekten hamilelik bu mu kızlar? Neredeyse 25.haftama kadar hep kustum. Tam geçti dedim bu sefer de halsizlikler başladı. Hamileliğin en başından beri hiç uyku uyuyamıyorum zaten. Hergün bir yerim ağrıyor, hamile gibi değil de hasta gibi hissediyorum kendimi. Kimseye faydam yok. Sizlerde durumlar nedir?
birbebekveannesi_ sakarbirhanim 33e kadar herşey normaldi ben de kusma vs yaşamadım hiç hamileliğimin başından beri ama şuan 33+6 34 olucam yarın halsizlik sürekli uyuma isteği bı de kahvaltıdan sonra oluyor bunlar
twobabymomm sakarbirhanim hamilelik hastalık değil diyorlar ama ben hiç kendimi enerjik hissetmiyorum. Kızımla ayrı ilgilen yemek bulaşık ev işi derken enerjim kalmiyor . Sürekli halsizlik halindeyim🫠
sakarbirhanim birbebekveannesi_ aynı şekilde benimde kahvaltıdan sonra oluyor. Aşırı üşengeç bir insan oldum, hiçbir şey yapmak istemiyorum