nejlaknr34 Bebeğin bugün suyu sınırda dedi doktor . Plasenta da infark alan var dedi ölü alan orası dedi suyunun artması lazım dedi corasprin enox verdi su iç dedi suyunu nasıl arttıracağımı bilmiyorum yardım edin
oguzkaann nejlaknr34 havuç suyu iç hergün bir bardak armut ye ve bence karpuz birde çok artırıyor benim bunlara karpuz ekleyince yükseldi
birbebekveannesi_ Benim de dün kontrolüm vardı doktorum bana da az dedi 33+6 haftalığım perinatolojiye yönlerdi o da bayramdan sonraya kaldı
oguzkaann nejlaknr34 ben 6 haftadır takip altındayım havuç suyu bir haftada fark ettirdi amasınır olarak kaldı yinede bu son hata aşırı karpuz yediö ilk defa 6 haftanın en yükseğine cıktı havuc suyuda içtim tabi hergün ama gebelik şekerin varsa ikisini de içme yeme
nasibinkadar nejlaknr34 bacım bende arter yok damar eksik doktor çok su iç dedi bir tane damar ile besleniyor plesentadan oğlum çok korkuyorum ama Allah korusun birşey olmucak iyi düşün hep