EsraDefne Hiçç kafana takma kuşum annem de bana hamile kaldığında 45 kiloymuş, boyu da 1.50 minnacık bir şeymiş 😂 Ben çok hareketli olduğum ve haftamın önde gitmesi nedeniyle 2 hafta önce almışlar onda da 3.200 doğmuşum sağlık sorunum da olmamış hiç 😂 Tamam doktorları dinlemek lazım ama çok ta kafaya takmamak gerekiyor, sen yemene içmene dikkat et sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😍