sudeborakk bebeğe hiçbir zararı yok canım benim ablamlar doğuma kadar ayakta kıldı ama tabii ki dinimiz kolaylık dini, zorlandığın noktada oturarak kılabilirsin. Benim de tansiyonum hep 7/3-8/3 o yüzden ben de oturarak kılıyorum, tansiyonum iyiyken normal kılıyorum. Aynı haftadayız, gönlün ferah olsun.