Salı günü bebeğin boyu 0:35 santimdi dün gittiğimde 0:37 santimi ölçüldü haftası ve günü Salı günüyle aynı görünüyordu çok gelişmemiş olsa kalp atışı duyamazdım bence çok az da olsa kalp atışı duyuluyordu ama kesenin içinde kanama alanı olduğunu söyledi doktor bu durumu yaşayanlar yazabilir mi bayram dönüşü pazartesi tekrar kontrole gideceğim biraz korkuyorum açıkçası fikirlerinize ihtiyacım var