kisbebisi bende 5 aylıkken başladım bebeğim kaşık gördüğünde ağzını açıyordu, inan valla rastgele bi gün kabak bi gün patates bi gün yoğurt denedim, bazen dışarı çıkmak zorunda kaldım hiç bişey deneyemedim, bebek irmiği aldım yaparım diye ama bi süre o kadar zor geliyor ki ona ayrı bişey yapmak 😅😅 şuan 8 aylık ben kahvaltıda ne yersem onu yiyor zaten tek yemem mümkün değil, yumurtama peynirime zeytinime ortak, öğlen az bi muz yediriyorum akşam yine bizim yemeklerden tadıyor yine tam doyurmalık yedirmiyorum ama bazen oluyor ki biraz koyu bi çorba yaptığımda oldu yada kendim kahvaltı yapmayacaksam sadece ona yumurta haşlayıp peynirle yedirdim mesela, aslında yola çıkınca az çok şekilleniyor kafanda hiç stres yapma, ilk zamanlar biraz insan endişeleniyor ben bi kaşık verip 10 sn suratına bakıyodum çocuğun 😅 çatalla iyice eziyodum bide boğazına yapışmasın öğürmesin diye bende çok korkarım boğazında kalmasından ama öğürme sadece bi refleks zaten o kadar ezilmiş halde boğazında kalmaz hiç merak etme birde soğuk kanlı olmaya çalış bi iki kez öğürdüğünde bekle hemen yerinden kaldırma zaten öğürmek boğazından geri çıkarması için yaptığı bişey, küçük şeyler olabiliyor endişe etme, kabak benim oğlum sevmemişti ve gerçekten tuzsuz tadı çok kötü allah affetsin 😅 yani sevmedi diye hemen pes etme farklı yöntemlerle dene bi kaç gün sonra, amaç zaten tanıştırmak, benimki şuan yaptığım salçalı kabak yemeğinden yiyor tuzlarını daha az koyuyorum sadece bi yerden sonra ayrı yapmak zor gerçekten