deryaozturkk Bugün 40. Haftama girdim ama doğum olmadı sancı yok hiç bir şey yok benim gibi olan var mı ya
zehranurcoban deryaozturkk 39+4 oldum sanırım bu ayın bebişleri inatçı çıktı bende gün sayıyorum ama gelen giden yok hurma ananas merdiven ördek yürüyüşü hiçbiri fayda etmiyor 🫢😁
zehranurcoban deryaozturkk umarım kolay bir şekilde doğumunuz olur sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız .💕 benim doktorum bekletiyor maalesef 41 kadar eğer bana teklif etselerdi bende kabul ederdim bebeişimin kilosu 3.500 git gide kilo alıyor vajinal doğum daha zor olur nasip sağlıklı bir şekilde doğsunlar da gerisi önemli değil
deryaozturkk Kızlar 40+1 bakalım ben yatıyorum bugün hepimiz sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım
deryaozturkk Kızlar doğum yaptım açılmam olmadı sezeryan oldum ve sonrasında sütüm sarı bir kaç damlaşeklşnde geldi sadece sağım yapıyorum gelmiyor am bir şey ne zaman süt gelmesi olur süte ne zaman döner