benhabibeguler Nilüfer dorukta doğum yapan varmıdır acaba süreçten memnun kaldiniz mi ,yakın zamanda doğumum olucak♥️
brco benhabibeguler daha önce acı bi tecrübe yaşayarak doğum yapmıştım o zaman baya güzel ilgilenmişlerdi şimdi Allah nasip ederse tekrardan sağlıklı bir şekilde doğum yapacağım yine orayı tercih ettim yakın arkadaşlarımda orada doğum yaptı memnun kaldılar
tugbaaydn İlk hamileliğimde orayı tercih ettim Ayşenur hanımı çok memnun kaldım şimdi yine hamileyim yine ayşenur hanıma gidiyorum süreç çok iyidi benim için diğer doktorları bilmiyorum ama hastanenin en çok tercih edilen doktorlarından birisi
benhabibeguler Evet Ayşenur kayayı da duymuştum iyi olduğunu.bende kemal hocaya gidiyorum,kemal Köroğlu muayaneler çok güzel geçiyor,umarım doğum da güzel geçer ☺️
brco ikibebisannesi99 ben dışardan takipli olduğum için hastaneyle aynı fiyat olmayabilir 79 bin benim