GozdeKB Aynen, bazı durumlarda 37de alınabiliyor tabii ama anne ve bebek durumu iyiyse ben bekleme taraftarıyım dedi doktor. Bebeğin anne karnındaki gelişimi hızlı devam ediyorsa doğunca ciğerleri nefes almaya hemen adapte olmayabiliyormuş, sonra da yoğun bakım küvöz gibi dertler oluyor dedi. Gelişimin yavaşlaması gerekmiş ki dünyaya kolay adapte olsun. Hayırlısı olsun hakkımızda bakalım ☺️