Merhaba ben troit hastasıyım tahlil 4 olması düşük değil ki bence bir sorunda değil panik yapmayın 2 ile 4 arası normal, ben 2,3 hafta önce 5 çıkmıştı ve ben hala doktora gitmedim yıllardır troit hastasıyım biliyorum az çok nasıl olduğunu benim gün geldi 35,36 ya çıktı o yüzden bu kadar panik olacak bir değer değil sizinki