Zehraaklc Elisa0110 ya bir kısım kız bir kısım erkek diyor ve ikisde aynı oranda neredeyse neye göre yorum yapıyorlar acaba
Elisa0110 Zehraaklc herkesin bakışı farklı kimi keseye göre kimi nuba göre kimi de bazen hislerine göre söylüyor
Zehraaklc Elisa0110 kafam çok karıştı ama merak da ediyorum kızım var bide oğlum olsun isterim ama bakalım hayırlısı