Merhaba, ben geçen hafta hamile olduğumu öğrendim. Aslında şüphe ile gitmemiştim 6 mayısta normal bir adet döngüsü yaşadım ama uzun sürdü kontrol için gittiğimde öğrendim hamile olduğumu 3500 çıktı beta değerim. Ama öğrendiğimden beridir de hala kanamam var ve korkutuyor. İki kere acile gittim kalp atışını gördük. Düşük tehtidi var demediler. Kanama alanı da görülmedi ama insan korkuyor. Böyle yaşayan oldu mu?