Kızlar selam adet döneminden sonra (3-4 Gün) lekelenme yaşayan varmı? Genelde ilişkiden sonra başlıyor ama yumurtlama döneminden denk geliyor açıkçası. Mesela bu ay 9 Mayıs regl oldum. 15 Mayıs bitti. 18 Mayıs ilişki oldu. 21 inde lekelenme başladı hala devam ediyor. Takvime baktığımda yumurtlama olarak gözüküyor. Geçen ayda olmuştu. Açık renk hafif kramp var. Kötü birşey mi ilk kez başıma geliyor korkuyorum