Merhabaaa kızlarr 35 haftalık olduk bugün , sezaryan düşünüyoruz az kaldıı 🥰🫠 Siz neler yaşıyorsunuz 35. Haftada , mide bulantılarım fazla olmaya başladı , tansiyonum 13/8 olmuştu bir korkmadım değil , ara ara çarpıntı problemlerim oluyor , baş dönmelerim , hamilelik zorlu bir süreçmiş bittiği için seviniyorum selametle çocuğumu kucağıma almak istiyorum , 2-3 saatte bir acıkmak ve şekerim düşmesin diye birseyler yemek zorunda olmakta çabası , valla ben hamileliği sevmedim , ki sol iç bacak ağrısı kasık ağrısıı. 🥹 Selametle biran önce doğurmak istiyorum. Doğumdan da korkuyorum ama yapacak bisey yok , sezaryan kolay diyorlar bilmiyorum bakıcaz 🤪