kızlar merhaba ben 37 + 5 beşinci haftam da doktor kontrolüne gittim NST‘de Sancım çıkınca acil ebeye gönderelim alttan muayene yapıldı çatı muayenesi muayeneden sonra eve döndüm
pıhtı gibi kan düştü ve daha sonra her silmemde pembe akıntı geldi bunu yaşayan var mı hastaneye gitmem gerekiyor mu ve karnımda sertlik değilde yumuşaklık hissediyorum