Zeynep-1999 Kızlar adetime 3 gün var novacheck erken gebelik testi yaptım silik gibi görüyorum bu test güvenilir mi sizce de var mı silik
_pearl Zeynep-1999 çok silik görünüyor inşallah vardır ben 5 tane yapmıştım yalancı pozitif vermişti birde bariz pembeydi silikte değildi
Masal777 Zeynep-1999 Görmedim yazdılar ama ben gordum kan versen yada yarin Sabah bida test yap canm eğer gerçekten pozitif çizgisi yarın daha net olması lazım
Zeynep-1999 _pearl inşallah ya en son bu silik çıkardığın da kimyasal gebelik geçirdim 7 ydi değerim onu çıkarmıştı
Zeynep-1999 Masal777 evet canım aslında ben de gördüm çok silik bir şekilde Elimde sadece albi kaset test kaldı onunla sabah yapacağım canım inşallah çıkar 🤲🏻