semaszr Demir ilacı kullanmaya başladım geçen haftadan beri ve afedersiniz ama dışkı rengi siyaha yakın gibi oldu sizde de kullanan ve böyle olan var mı ? Araştırdım ama normalmiş
mervekalkann semaszr 16. Haftadan beri kullanıyorum 33. Haftadayız öyle oluyor malesef + ishal yaptı bende feramat kullanıyorum.