mine030518 Devlet hastanesinde normal veya sezeryan doğum yapıldığında refakatçı olarak eşimiz kalabiliyor mu yoksa bir kadın mı kalması gerekiyor bilginiz var mı?
orhismommmmmm mine030518 erkeği kesinlıkle almıyorlar sadece ⅔ gibi görüş var o zaman alıyorlar kadın kalıyor yanında
ebobel mine030518 Mayıs başı devlet Hastanesi’nde doğum yaptım doğum anına kadar eşim ve başka refakatçi yanımdaydı hiç sıkıntı yaratmadılar tek odalarda kaldım normal doğumdu eşim istediği vakit girip çıktı yanımıza
Melike3506 mine030518 benim gittiğim şehir hastanesinde doğum anına kadar eş hanında kalabiliyor doğumdan sonra da tek oda verirlerse eş kalıyor 2 kişilik oda verirlerse kadın refakatçi istiyorlar. Erken doğum riskinden dolayı bir gece yatmıştım eşim yanımdaydı hep birlikte kaldık