momof3 Kızlar 4 saat önce yaptığım erken gebelik testine baktım Ve silik çizgi çıkmış internetten araştırdım hep bu şekilde öğrenenler yazmış başta negatif çıkıp sonradan pozitif oldu diye.Şuan şoktayım kızım hasta Ve iyileşir iyileşmez sağlık ocağına gideceğim 😅 sizce var Mıdır yaa? İnanamıyorum hala.Umarım gebeyimdirr.Bu şekilde öğrenen var mu aranızda?
Premsescik momof3 benimde seninki gibi sonradan çıktı hamileyim şimdi yinede ümitlendirmek istemem canım ama belli olmaz
Beyzatlss momof3 benim 2 mi 3 kere yaptim yaptım 4 haftalık olmama rağmen testte çıkmıyordu 24h oldum şimdi yapsam cikarmi😀😀
sydtns Beyzatlss 😄 bende deneyecektim 20. Haftadayım. Ovulasyon takip ediyordum. Arada hcg de yapıyodum bigün sabah namazında uykulu ovulasyon testini hcg sanıp yapmıştım damlatır damlatmaz 2. Çizgi çıktı 😄
momof3 resimag.com/p1/ee2ce6acfbc.jpeg Üstteki adet günümde Yani 2 gün önce yaptığım ovülasyon,alttaki bahsettiğim 4 saat önceki gebelik testi.İkisi de sonradan belirginleşti kızlar bilemiyorum insallah vardır 😥
momof3 [url=https://hizliresim.com/alrmQ7][img]https://i.hizliresim.com/alrmQ7.jpg[/img][/url] Sanırım şimdi yükledim
Berna1 momof3 cnm inşallah hamilesndir. Pembe olan test erken gebelik testin dimi? Diğeri ovulasyon testi?