sudeborakk o dediklerinizi bende kullanıyorum genelde herkes kullanıyor diye yazmak istemedim, şuan 37. Haftadayım doktor 2 hafta önce kullandığım herşeyi bırakmamı istedi. Bebeğe biraz fazla kilo aldırmış omega 3 falan. Okadar para verdim bırakmam bitircem dedim 😅