Kızlar bulunduğum yerdeki belediyeyi aramıştım geçen.doğuma yakın veya doğumdan sonra başvuru yapabilirsiniz diyo 24 haftalığım zaten erken doğum riskim var tek yumurta ikizlerine hamileyim şimdi arasam erken doğum olabilir desem başvurumu yaparlar mı veya iki kutu gönderirler mi