Kızlar 28. haftamdayım üç gündür gıcık gibi bir öksürük başladı sadece öksürük olsa iyi asla uyku uyuyamıyorum sürekli öksürüyorum Öksürmekten kusuyorum ve altıma işiyorum ilk başladığı gece sabaha karşı hastaneye gittim Bebek’te bir şey olduğunu düşündüm benim hamileliklerim hepsi zor geçiyor ama bu çok daha zor her şeye baktılar Bebek’te hiçbir sıkıntı olmadığını söylediler bana da öksürük şurubu ve ağrı kesici yazdı doktor gönderdi ama yok geçmedi hiçbir şekilde dün gece tekrar acile gittim artık ağlayarak gittim bu kez öksürdükçe belim kopuyor gibi ağrılar başladı serum taktılar ve antibiyotik hap yazdı doktor ama serumun hiçbir şeye faydası olmadı yani ne yediğim yemekte tat var oğlum var üç yaşına girecek onunla ilgilenemiyorum normalde ekran çok karşıyım ama resmen çocuğa devamlı ekran açıyorum tahammül edemiyorum