TugbaveBebisi Ozgeb 37+2 yiz bikini bölgesinde kemik ağrısı oluyor ve gün geçtikçe kendini daha da hissettiriyor,yatakta dönmek zorlaştı,oturup kalkarken ağrı oluyor😧
Ozgeb TugbaveBebisi valla bende de oluyor işin garibi yürüdüğüm de ve yatarken oluyor parol içmeyi bile düşündüm
Fison Beyzatlss normal ilk hamile kaldığın günden beri ağrı oluyor zaten bebek yerleşiyor falan büyüyor rahimde kendini Doğuma hazırlıyor o yüzden
Ozgeb TugbaveBebisi herkesin kemik yapısı farklı ya ondan farklı haftalarda oluyor sanırım. Başa çıkabildin mi
Kelebek44 Beyzatlss aynen ikindiden sonra başlıyo akşam saatlerinde adım atamaz hale geliyorum 4. Gebelik bu arada
Elif0992 Aynı sıkıntıyı bende yaşadım 26. Haftada başladı yürürken ve yatakta dönerken çok canım yanıyordu bazen adım atamıyor oturup kalıyordum şu an 32+4 oldum nst de kasılmalarım çıktı o yüzden doğum iznine ayrıldım.. 4 gündür yormuyorum kendimi ağrılarım hafifledi biraz.
Kelebek44 Dr umu değildirdim 4. Sezeryan dikişlerde ve rahimde incelme oldugu için de fazla ağrı oluyormuş