Kızlar 17-18. Haftada devletteki doktorum kesin erkek dedi. 21+3 de detaylı da göremiyorum ama kıza benziyor dedi diye bugün 22+5 de özele gittim. Kız dedi %95 😬😬😬
Valla 1,5 aydır kendimi erkeğe alıştırdım. Zaten bir kızım var bide oğlum olsun istiyordum. Kız deyince bir tuhaf oldum. Yanlış anlaşılmasın erkekçi değilim ama iki meyvenin de tadına bakmak isterim.
Şimdi tereddutteyim hala inanamıyorum. Başına gelen var mı ? Allah’tan alışverişin yapmadım 3 parça kıyafeti dışında. Haziran 4’ünde yine devlette randevum var o zamana kadar bekleyeyim diyorum