İlk annelik şokunuz neydi? 😂
Hani kimsenin tam anlatmadığı, yaşayınca “Aaa bu da mı varmış?” dediğiniz şey…
Benimki👇🏻
👩🏻🍼 Emzirmenin bu kadar zor olduğunu bilmiyordum. Ben vereceğim o da emecek sanıyordum…
Peki sizin ilk annelik şokunuz neydi?
📌Bazı arkadaşlıkların anne olana kadar sürmesi mi?
📌Bebeğim uyuyunca ben de uyurum sanmak mı?
📌Annelik içgüdüsünün hemen geleceğini sanmak mı?
📌Sıcak bir çay/kahve içmenin, duş almanın lüks olması mı?
📌Herkesin bir fikrinin olması mı?
📌Kendini “Ben farklı yapacağım.” dediğin şeyleri yaparken bulmak mı?
.
.
.
Hadi yorumlara 💃🏻