beyzaaden hatta şöyle diyip size martın 13 nde 5 günlük adet gördüm sadece iki gün geçti aradan tekrar bi kanama başladı buda 5 gün sürdü var bunda bişi dedim test yaptım negatif çıktı nisanın 13 ne geldik bişi yok adet olmadım tekrar test yaptım silik çıktı testim ama ilk gebeliğin deki belirtilerin aynısını yaşıyorum bu süreçte aşırı uyuma isteği mide bulantısı yemek kokularından tiksinme dedim kesin var hani bu uygulamada adet tarihime göre girdim 8 haftalık gebe çıktım doktora gittim 8+5 ken doktor da 8+3 dedi şuan 10+1 im işte ama hala kan vermedim utrasondan bakıldı bi kere o perinatoloji takipli olduğumu söylediler daha bize gelmene gerek yok kan almıyorum o yüzden dedi araştırmaya gidip perinatta testlerini felan yaptırırsın dedi bazı doktorlar kan gelmişse hamile değilsindir diyor sen bunlara sakın aldanma bazı doktorlar yerleşme kanamasını bilmiyor diyebilirim ilkinde çünkü kadın doktor bana böyle demişti ama ozmn lar hamileymiş im halbüki hamileliğinin üstüne adet gören kadınlar var hani biraz beklersin ona göre yol izlenir bilmiyorum üçüncü diyemi böyleyim hastaneye gitme merakım yok şeker yükleme zamanı giderim bide detaylı zamanı yeter