kdrr261_ Merhabala kizlar 34+1 de başka doktora gittim 2443 Gr ciktib34+3 te kendi doktorum 2270 Gr cikti doktorum bir tık küçük dedi aklıma takıldı /1 cm acikligim var sancı filan yok ama bebişim doğum pozisyonunda ne kilo aldırır ve haftasına göre sizce zayifmi
Mrszeyna kdrr261_ 33+4 de 2145 Gr haftasıyla uyumlu dediler bana şu an 34+6 pazartesi bakalm ne diycekler
gfc02 kdrr261_ bende hem devlet hem özel takipliyim özeldeki cihaz kiloyu düşük gösteriyor haftasına göre ama devletteki haftasına uyumlu gösteriyor 300 400gr fark oluyor ikisi arasında hangisi doğru bilemiyorum kilo olarak doktorum kaşar peyniri muz ceviz badem bol bol tüket bebek kilo alsın demişti
fadime_colak kdrr261_ bende 34 haftalığım Nst de sancı çoktı yatış verdiler sancıyı onledıler açılma yok bende de cıger gelıstırcı yaptılar bebegım de 2730 gram🧿🧿 Inş yakın zmnda gelmez korkuyorum
3oglanannnesi kdrr261_ hergün 2 kivi 1 muz ye hep erken doğum yaparım ve seni şok ettirecek kiloyu bunlar aldırıyor bebeğe 1 haftada 2600 2800 e ulaştırır
kdrr261_ vldnatsvn bu 34 36 ne yediniz acaba başka soylermisin zaten kilolu değilde kendini toplamış şekilde olsun istiyorum aslında kilosu internete göre gayet normalde işte doktor öyle söyleyince yine bir kuruntu yapiyorsun
kdrr261_ gfc02 teşekkür ederim internette haftasıyla uyumlu gösteriyor am doktor öyle diyince sıkıntı ettim dediklerinizi bende yiyorum daha dikkat ediyorum
orhismommmmmm kdrr261_ 36 haftayız şükür bebegımın gelişimi önde her gün kaşarlı tost yerdim. Muzu hergun yerdim bide pekmezle tahinli karıştırıp ye çok güzel kilo aldırıyor ozelıkle tost
vldnatsvn kdrr261_ aslında ekstra birşey yemedim ben şunu yedim desem yalan olur. Ama haftalık hemen hemen 150-200 gram arası alıyorlar . Normal olan kiloyu almış
gaye25 36+3 de 3550 gr geldi bebeğim şuan 37+2yim , bir hafta sonrasına da sezaryan tarihi aldık biraz tombik dedi doktorum ama sağlıklı dedi
aliramoO Bnm bebeğim de 2200gr 35 haftalık ama bir hafta geriliği var yani 34 haftalık uyumlu bnada doktorum bol bol çerez ye dedi
gaye25 Bende her gün olmasa da avakado yedim , bol bol muz yedim ve soğuk süt içtim marketten alıp soğuk süt iyi geliyordu, birde kaşar peyniri yedim