mhrbn_27 Merhaba daha önce hiç şehir Hastanesi’nde doğum yapmış anne adayları var mı memnun kaldınız hani şu doktor çok iyi tavsiye ediyorum dediğiniz biri var mı kontrollerimi ve doğumumu yapmak için bir doktor arıyorum tavsiyelerinizi bekliyorum ❤️🌸
burcutorunoglu mhrbn_27 Merhaba! Bende üniversite hastanesine gidiyordun sürekli doktor değişiyor her biri farklı bişi diyorlardı Banada şehir hastanesi tavsiye ettiler doğum yapan çok be memnunda kalmışlar ama hangi doktor bilmiyorum ayın 4 üne ben randevu aldım ilk gidecem oraya da bakalım nasılmış bu arada 34+3 ya sen