Manollyaaa annecik123 adet gecikmesi sonra leke şeklinde sildikçe gelen kanama ve beta değerinin yükselip düşmesi
bethatars annecik123 ben yaşadım benimki sancılı bi süreçti inşallah seninki öyle olmaz ilk haftada anlaşıldı beta istenilen gibi yükselmedi adet gibi kanamam oldu
3boysmom annecik123 6 haftada artık rahimde kese görülmemesiyle anlaşıldı benim. betam inip çıkıyordur yoğun kanamam ve sancım vardı yatışım yapıldı 2 doz iğne oldum malesef düşmedi sol tüpüm alındı
Manollyaaa annecik123 haftasını bilmiyorum ya 9 gün falan Reglim gecikmişti sonra hep leke şeklinde geliyordu adet kanaması gibi değildi zaten betadan anlaşıldı kürtaj oldum yine beta düşmedi o şekilde anlaşıldı ama bu anlattıklarım 1 ayı buldu sonunda ameliyat oldum
annecik123 bethatars benim şuan belirli bir şeyim yok doktor randevum bekliyorum da her ihtimali değerlendirmek adına fikir edinmek istedim yaşayanlardan
Manollyaaa 3boysmom aynı şeyleri yaşamışız 2 doz iğne kürtaj sonra açık ameliyat oldum sol tüpüm alındı
annecik123 3boysmom çok geçmiş olsun. Başka yorumlarda okudum kimisi kesede bebek yoktu diyor kimisi kese yoktu diyor Dış gebelikte ikside mümkün mü
Aslnal Adet oldum bitti sonra leke geldi test yaptım pozitif beta artışı iyi olmuyor bide progesteron da artış olmuyor dış gebelikte onu ihmal etme beta ile progesteron değerine de baktır
3boysmom annecik123 dış gebelikte kese gözükmez rahim boş olur, rahim dışı olduğu için adı dış gebelik olarak geçiyor zaten. rahimde kese varsa dış gebelik yoktur balım. kesede bebek olmaması boş gebeliktir büyük ihtimalle
annecik123 3boysmom bir kaç yorumda gördüm bende sizin dediğiniz gibi biliyorum da o zaman onlar yanlış telaffuz etmiş benimde kafam karışmıştı