Merhaba arkadaşlar dünden beri araştırıyorum ama ne yapmam gerektiğine de karar veremedim. Yardımınıza ihtiyacım var😌 Bebeğim baş ve gövdesi 2 hafta önde gittiğini söyledi doktorum ve şeker yükleme testi yapalım dedi bende yaptırmak istemiyorum şu an ölçüm yapıyorum bir hafta ölçüp yazacağım. Sizce normal mi yaptırmalı mıyım sizlerde yaşadınız mı böyle birşey şimdiden teşekkür ederim