Kürtaj sonrası 2. Ay hamile kaldım 6+2 yim ama kese bile vajinaldan göründü sadece. Doktor kesenin 4 haftalık olduğunu ve düşük riskim olduğunu söyledi. Ben ovülasyon ile takip ettiğimde yumurtlamam normalden 6 gün geç olmuştu. Geç döllenmedir diye neredeyse eminim ama doktor düşük riski deyince çok endişelendim. Bu durum normal mi acaba