byznrgkcn Bu hafta içi randevu alabilen var mı Doktorlar kurban tatiline girmiş heralde , 25-26 pazartesi Salı bile randevu gözükmüyor 37+3 bu hafta kontrole gidemicem maalesef Haftaya 2 haziran Salı ya alabildim
1melekannesi3858 Kızlar sağlık ocakları da dahil mi bu duruma ya ilacım bitti ilaç yazılacak ama ne yapacam bilmiyorum
eylul016 1melekannesi3858 1 ine kadar doktorlar yok benim doktorum nst için acilden giriş yap doğumhanede nst ye bağlarlar dedi sizde acilden ilacınızı yazdırabilirsiniz
1melekannesi3858 eylul016 ücretli Alacam ya eczaneden konuştum da eczanemiz ile ilaçlar da çok pahalı yazdirilmayincq ya 290 TL bitane kan ilacı
yakutfamilia 1melekannesi3858 tanıdık eczane ödünç veriyor sonra yazdırınca düşüyorlar öyle bir durumunuz söz konusuysa