rosee233 Dün elele madre anne yanı park yatak sipariş ettik. İbb de park yatak veriyor ama anne yanı olmadığı için hoşuma gitmedi. Sizin fikrinizi de merak ediyorum
Havin49_ rosee233 bence güzel değil ben kullanmadım yenidoğan için uygun değil ben onu kaldırdım ilk oğlumun salanan beşiğinde yatıyorlar oğlumda yerde yatıyor ama onu açıp oğlumu yaptırıcam içinde 2 yaşında
nevam11 rosee233 yenidoğan için uygun değil ama ilerde kullanırsın oğlum 2 buçuk yaşında hala içinde yatıyor.
rosee233 Havin49_ ben bebeğimi geceleri görmek istediğim için özellikle anne yanı özelliğine sahip olsun istiyorum o yüzden sevmedim. Birde sallanması falan yeterli değil galiba
Havin49_ nevam11 Bencede yenidoğan için uygun değil ben ikizlerimi oğlumun salanan beşiğinde yatırıyorum oğlum yerde yatıyor o park yatağı ona açılan galiba içine ne koydunuz
nevam11 Havin49_ ilk çocuğumun yatağından kalan bir minderi vardı ölçüleri tam geldi onu koydum ama aynı ölçülerde trendyolda da minderler var satılıyor.
Havin49_ rosee233 diğer beşiklerde annenin yanında oluyor bence kualnışlı değil Benimkide mobilya ama yanımda park beşik chicconun var hafif salamıyor ama çocuklar Onuda sevmedi biraz büyüdükten sonra park yatağa geçirirm