_peritozu Kizlar 3 4 gündür gribim boğazımda kuru öksürük var ve hapşırıyorum haliyle karın kaslarım kasıliyor birkaç gündür. 22.haftadayız bebeğimin hareketlerini 18.haftadan bu yana pıt pıt şeklinde hergun birkaç kere hissediyordum bugün hiç hissetmedim bu haftalarda normal mi acaba oksurmekten rahatsız mi oldu 😔
bebekteyaparimkariyerde _peritozu öksürmekten hissedememişsin canım yat bi sırt üstü düm düz bakalım bi beş dakika.hissedersin mutlaka.
Yasmnnn _peritozu 25+2 haftalığım canım ben bile arada 2 gün hissetmediğim oluyor gayet normal yani korkmana gerek yok 28haftaya kadar düzensiz olması normal🙏😊
Deletedmom133 _peritozu öksür gül bebeğe zararı yokmuş canım kasılmanın ben hapşururken resmen karnımın içi yırtıyor gibi oluyor geçende gülme krizine girdim netten de baktım bebeğe zararı yok 🎀🤗
Yasmnnn _peritozu öyle kuzum ben arada korkuyorum hareket etmeyince ama uyuyorlar artık düzenli bir şekilde yorulduğun zamanda hareketini hissedemeyebilirsin bende öyle oluyor hareket olayını şimdiden kafana cok takma.. Kendini boşuna stresse sokma😊🙏
_peritozu Yasmnnn tamam canim benim okumustum biyerde duzensiz olabilecegini bu haftalarda ama öksürük olunca acaba öksürürken mi bisey oldu diye tedirgin oldum Allah yavrularımızı korusun 🙏🙏
Deletedmom133 _peritozu 🤰🏻🎀 hayırlısıyla doğsalardı bir insan ufacık şeyde düşünür oluyor ister istemez