Merhaba 1 haftadır çok yoğun diş ağrısı yaşıyorum ilaç kullanmaktan da bi o kadar korkuyorum ne olur ne olmaz diye dün sabah eşim dayanamayıp koştur koştur aile hekimine gidip largopen 500 mg antibiyotik yazdırmış 25 haftalık olduğumu da söylemiş doktor kullanmasında bir sakınca yok demiş mecburen dünden beri kullanıyorum bi nebze de olsa rahatlatsın şurada 3 ayım kaldı 3 aydan sonra çektiririm zaten ama korkuyorum kızlar araştırdım bu ilacı kullanan varmış yine de size de sormak istiyorum ne yapmalıyım 🫠🙏🏻