dilekmom6 Randevu aldım 8 Haziran için tek bir doktor çıktı. Detaylı ultrason yapılmamaktadır yazıyor boşuna mı randevu aldım yani? Yaşadığım yerde devlet yapıyor Detaylı usg ama böyle bir yazı vardı anlamadm
Sezei dilekmom6 burada okumuştum normal kadın doğumdan randevu alıyorsunuz onlar sizi yönlendiriyor diye birde devlette sıra hemen verilmiyormuş muayeneye gittiğinizde haftanıza yakın bir tarihte onlar size sıra veriyormuş
2bebisannesyim dilekmom6 peronotoliji den mi randovu aldınız bende aldım ve öyle yazıyordu ama doktorumuz detayli baktı ilk 5 dk baktı bebek ters idi sonra bi kac saat sonra gel dedi bu defada 20 dakikaya yakın baktı ve kalp dışında herseyin normal olduğunu söyledi yani baya baya detayli baktı
dilekmom6 Sezei aldm canm yeşil alan açtı doktorum. Randevu bugün açılacaktı alaym dedim ama bu tarz bir uyarı çıktı. 22+5 oluyorum o gün ve bir an önce öğrenmem lazım detayı. Hastaneyi arayıp sorsam iyi olacak sanırım. Ona göre ozellere bakarm mecbur
toobe54 dilekmom6 hastaneye gidince radyolojiye yönlendiriyor oradan veriyorlar devlette ben bu hafta aldım 31 temmuza gün verdiler
dilekmom6 2bebisannesyim evet perinatolojiden aldm canm. Öyle bir uyarı görünce aklıma takıldı. Umarm bana da bakarlar sizinki gibi. Ne güzel ilgilenmişler. Kalbinde ne gördü peki? Önemli değildir inşallah sağlıkla gelsin bebişiniz
2bebisannesyim dilekmom6 bi parlaklik gördü oda tek başına bi anlam ifade etmez dede ve küçük bi kan kacagi var oda erkan haftalarda görülen biseymis 1 ay sonra tekrar detayli bakılacak
dilekmom6 2bebisannesyim parlaklık durumu çoğu bebekte görülüyor ama dedigi gibi ilerleyen zamanlarda düzelebiliyor. İnşallah sorun olmaz sonraki kontrolde de.
2bebisannesyim dilekmom6 amin inş çöl sag olun tek temennim bebislerimizi hepimiz sağlıkla zamanında kucağımıza almamiz
dilekmom6 toobe54 bizde öyle ilerlemiyor diye biliyorum canm. Arkadaşım da girdi randevu aldı ve baktılar yönlendirme yapmadan. Ama göbekten göremezlerse yönlendiriyorlarmış